Повідомте нам, що Вас цікавить

Ми зв'яжемось з Вами найближчим часом

Дане поле містить помилку.

Дане поле містить помилку.

Дане поле містить помилку.

Дане поле містить помилку.

Дякуємо, ваше повідомлення відправлено.

Ми відповімо вам найбліжчім часом

Як збільшити конверсію на Вашому сайті? 16 елементів бізнес-сайту. 

Як збільшити конверсію на Вашому сайті? 16 ключових елементів бізнес-сайту. 

Конверсія один з ключових показників ефективності вашого сайту. Наповнення, дизайн сайту, швидкість його роботи та безліч інших показників змушують клієнтів здійснювати потрібну дію.  

Але що робити, якщо ви не знаєте, з чого почати оптимізацію? Пропонуємо ознайомитися зі списком ключових елементів бізнес-сайту з інфографіки нижче. Перевірте, чи всі вони присутні на вашому ресурсі. Якщо ні, додайте і оціните результат. Якщо так, протестуйте різні формати, розташування і подачу. Зусилля стануть відмінним початком для грамотної оптимізації сайту і підвищення конверсії.

16 порад як збільшити конверсію на сайті

1. Збирайте дані.

42% B2B маркетологів називають брак якісних даних основною перешкодою для генерації лідів. Переконайтеся що на Вашому сайті налаштована аналітика і працює відстеження конверсій.

2. SSL (https)

Обов’язковий елемент сучасного сайту. Він забезпечує безпеку відвідувачів і збереження даних. Згідно GlobalSign до половини користувачів перевіряють сертифікат сайту перед відправкою контактів.

3. Швидкість.

40% людей покинуть сайт, який завантажується довше 3 секунд.

4. Зрозумілі заголовки.

Відвідувач з першого погляду повинен зрозуміти що його чекає на сторінці.

5. Креативний Call to action.

Перевіряйте, які CTA працюють краще. Наприклад, Unbounce провели дослідження і з’ясували, що заміна кнопки «Start your free 30 day trial» на «Start my free 30 day trial» збільшила кількість кліків на 90%.

6. Сила довіри. 

Щоб користувач довірився вам, вкажіть на визнання компанії третіми особами: згадки в преси, списки відомих брендів, з якими ви співпрацювали. Пам’ятайте, при виборі партнера багато компаній роблять ставку на безпеку співпраці.

7. Лаконічний текст.

Не перевантажуйте пропозиції інформацією, особливо в перших абзацах. За даними досліджень, користувачам достатньо 14 слів, щоб вловити суть. Не бійтеся скорочувати.

8. Без відео нікуди.

Додати на сайт відео – відмінна ідея. Воно донесе послання куди ефективніше тексту. Тільки прослідкуйте, щоб після перегляду ролика користувачам не пропонували перейти до схожого контенту (при вставці з хостингів).

 9. Переконливі відгуки.

На 90% рішень про покупку впливають відгуки. Відведіть під них помітне місце на сайті. Експериментуйте з форматом, щоб зміцнити довіру до відгуків.

10. “Навіщо”, а не “Що”.  

Користувачі вже знають, яке рішення їм потрібно. Розкажіть їм не про можливості, а про вигоди, які вони отримають. HBR опитали 1400 B2B клієнтів і з’ясували, “що” продається гірше, ніж “навіщо.

11. Унікальні зображення.

Якісні зображення покращують сприйняття тексту. Банальні стокові фото – немає. Якщо візуальний контент Не додає цінності сторінці, його краще не використовувати.

12. Цінний контент.

 Зазвичай B2B покупці вивчають 3-5 записів перед контактом з продавцем. Переконайтеся, що на вашому сайті досить цінного контенту, який допоможе користувачеві прийняти рішення про покупку.

13. Короткі форми.

Не створюйте складні форми. Кожне поле віддаляє відвідувача від конверсії. Пам’ятайте, зібрати потрібну інформацію можна пізніше.

 14. Онлайн-чат.

44% користувачів заявляють, що онлайн-чат з оператором – найважливіший елемент для сайту, який хоче підвищити конверсію. Розгляньте додавання такої функції.

15. Соціальні мережі.

Розміщуйте іконки соцмереж внизу сторінки, щоб не спокушати відвідувачів покинути сайт до скоєння цільового дії.

16. Адаптивний дизайн.

42% клієнтів використовують мобільні пристрої при пошуку B2B рішень. Якщо хочете перетворити їх в ліди, створюйте адаптивний дизайн.

 

 

Сайт - це віртуальне відображення всього, що відбувається навколо у масштабі світу. Це можливість показати і розповісти, продати і купити, надати або отримати послугу, показати, чого ти досяг у своїй справі, навчитися або навчити інших.

Також Ви можете заповнити
та надіслати нам детальний бриф.