Повідомте нам, що Вас цікавить

Ми зв'яжемось з Вами найближчим часом

Дане поле містить помилку.

Дане поле містить помилку.

Дане поле містить помилку.

Дане поле містить помилку.

Дякуємо, ваше повідомлення відправлено.

Ми відповімо вам найбліжчім часом

«Гаманець або життя». Інтернет-маркетингові ідеї для Halloween

Незважаючи на те, що Хеллоуїн може бути неймовірно веселим святом, це також прекрасна можливість для вас продати свій товар або послуги, одночасно розважившись.  

Halloween є 4-м найбільшим святом покупок для електронної комерції, кожному власнику веб-сайту потрібно взяти до уваги розпродажі та відвідування Хеллоуїна, незалежно від того, що ви продаєте.  Це ідеальний час для підготовки до Чорної п’ятниці та Кіберпонеділка.  Тому для служб цифрового маркетингу важливо лише скористатися цим періодом для збільшення трафіку, щоб залучити нових клієнтів, зібрати нових потенційних клієнтів та закрити продажі.

Тож сьогодні ми поділимося з вами найкращими 4 порадами, щодо цифрового маркетингу на Хеллоуїн, щоб збільшити трафік вашого веб-сайту.

1. Прикрасьте свій веб-сайт за допомогою тем на Хелловін. 

 Хоча ця ідея може здатися хитромудрою, оздоблення веб-сайту темою Хеллоуїна може мати великий вплив на відвідуваність вашого веб-сайту.  Оскільки більшість людей не віддадуть перевагу зміні теми свого веб-сайту, витративши багато часу на вибір найкращої теми, ви все одно можете налаштувати свій веб-сайт за допомогою банерів, що рекламують діяльність на Хеллоуїн.  Незалежно від того, чи це чорні коти та гарбузи, чи павутина та павуки, використання декорацій на Хеллоуїн додасть вашому веб-сайту те веселе свято, яке залучить нових клієнтів.

2. Провести конкурс костюмів на Хелловін у соціальних мережах

 Ще одна дієва порада щодо цифрового маркетингу на Хеллоуїн – використання соціальних мереж для проведення конкурсу костюмів на Хелловін.  У такому випадку ви опублікуєте допис у Facebook, Instagram або Twitter та викладете умови та приз для свого конкурсу.  Ваші фоловери увійдуть, розмістивши свою фотографію, одягнену в їх костюм.  Окрім створення зацікавленості, ця публікація також розкриє ваш бренд друзям ваших фоловерів, запустив хвилю user-generated content.  А ще краще – ви можете розмістити платну рекламу, щоб конкурс побачила ще більша аудиторія.

3. Запустіть віртуальні halloween event. 

Ваш бренд може проводити конкурси костюмів, вечірки Zoom на Хеллоуїн або навіть віртуальні марафони на Хеллоуїн для любителів фітнесу.  Використовуйте такі платформи, як Houseparty, Zoom і Google Meet.  

4. Зробіть креативну email розсилку на тему Хеллоуїна

 Електронні розсилки, без сумніву, є одним із найефективніших способів досягти цільового ринку.  Коли ви трохи зміните ситуацію, надавши їй тему на Хеллоуїн, ви навіть зможете відновити інтерес своїх клієнтів як ніколи раніше.  Ви можете запропонувати такі ідеї, як “Ціни настільки низькі, що це СТРАШНО!”.

Не відкладайте святковий маркетинг на останній день. Креативне мислення та гарна підготовка дозволить вам продати в контексті Хеллоуїна все що завгодно.

 

 

 

 

Сайт - це віртуальне відображення всього, що відбувається навколо у масштабі світу. Це можливість показати і розповісти, продати і купити, надати або отримати послугу, показати, чого ти досяг у своїй справі, навчитися або навчити інших.

Також Ви можете заповнити
та надіслати нам детальний бриф.