Повідомте нам, що Вас цікавить

Ми зв'яжемось з Вами найближчим часом

Дане поле містить помилку.

Дане поле містить помилку.

Дане поле містить помилку.

Дане поле містить помилку.

Дякуємо, ваше повідомлення відправлено.

Ми відповімо вам найбліжчім часом

Як підготувати сайт до Чорної п’ятниці

Black Friday – один з кращих днів в році для електронної комерції. Щоб розпродаж був успішним необхідно добре підготуватись до нього.

Ось той мінімум, який ви можете зробити:

1. Заздалегідь подбати про технічну сторону

Перевірити комплекс програм для управління сайтом (CMS) і хостинг, щоб можливий різкий приріст відвідувачів не обрушив сайт.

2. Подивіться на свою аналітику даних

Почніть з перегляду своєї аналітики, так ви зможете порівняти свої кампанії з конкретними клієнтами. Наприклад, клієнт проявляє великий інтерес до нового смартфону. Потім ви можете налаштувати всі свої спеціальні пропозиції для смартфонів на період Чорної п’ятниці і регулярно відправляти їх клієнту.

3. Підготувати пропозицію для користувачів заздалегідь

Будь-який клієнт починає досліджувати ринок заздалегідь, щоб знайти найбільш вигідні пропозиції і приблизно розуміти на яку суму розраховувати.

Надайте користувачам інформацію про вартість, знижку, акції, умови доставки хоча б за тиждень до Чорної П’ятниці.

4.Банери для розпродажів на сайті

Ви знизили ціни до Чорної П’ятниці? Покажіть це на банерах. Додайте найпривабливіші пропозиції в банер на головній сторінці.

5. Готуйте рекламу заздалегідь

Підготуйте рекламні оголошення спеціально під Чорну П’ятницю. Чекайте, що напередодні розпродажу швидше за все доведеться збільшити ціну за рекламу в конкурентних нішах. Продумайте свою стратегію.

6. Робіть ставку на SEO

Буде добре, якщо за місяць ви підготуєте грунт для пошукових систем. Зберіть максимально повне семантичне ядро ​​під Black Friday. Впровадьте його на сторінку для Чорної П’ятниці або напишіть статтю в блог.

7. Створіть спеціальні пропозиції для неактивних клієнтів

Якщо клієнт не замовляв у вас якийсь час, відправляйте йому пропозиції, грунтуючись на його минулії купівельнії поведінці, і використовуйте рядок теми електронної пошти, на яку, як ви знаєте, покупець, швидше за все, відповість.

8. Завжди повертайте до «кинутою» кошику

Завчасно налаштуйте email-розсилку користувачам, які залишили свою електронну адресу під час оформлення замовлення, але не завершили покупку. Їм можна запропонувати унікальну знижку в Чорну П’ятницю.

9. Допоможіть своїм менеджерам

Їм доведеться нелегко в цей день, тому підстрахуйте їх ботами в онлайн-чатах. Зазвичай це не сама феєрична ідея, але в день розпродажу від покупців буде надходити багато загальних запитань – оплата, доставка, умови надання знижки і т. Д. З цим бот впорається на відмінно.

Чорна п’ятниця завжди була піковим часом для рітейлерів, і зараз ця тенденція значно перейшла в онлайн. Задоволення потреб цього напруженого періоду покупок при побудові відносин з клієнтами і забезпечення найкращої якості обслуговування клієнтів завжди було проблемою. Тим не менше, використання автоматизованого маркетингу робить цей процес налагодженим.

Якщо Вам потрібна професіональна допомога у цей період, наша компанія Page Media Solutions, знає як достукатися до цільової аудиторії і з радістю в цьому Вам допоможе. Доступні по всіх каналах зв’язку.

Сайт - це віртуальне відображення всього, що відбувається навколо у масштабі світу. Це можливість показати і розповісти, продати і купити, надати або отримати послугу, показати, чого ти досяг у своїй справі, навчитися або навчити інших.

Також Ви можете заповнити
та надіслати нам детальний бриф.