Напишіть нам
Дане поле містить помилку.

Дане поле містить помилку.

Дане поле містить помилку.

Дане поле містить помилку.

Дякуємо, ваше повідомлення відправлено.

Ми відповімо вам найбліжчім часом

Речі, які відштовхують ваших клієнтів

Отже, поговоримо про те, що ж відлякує потенційного клієнта від вашого сайту (акцент зробимо на лендінгах) або змусить його насторожитися:

1. Лічильники, таймери, купити зараз

Швидше за все, ви їх зустрічали. Це лічильники, після закінчення часу яких акція на товар або послугу пропаде, підніметься ціна, або ж якийсь товар перестане бути доступним для покупки.
Як правило, це звичайний обман – після закінчення часу таймеру нічого не відбувається. Абсолютно. Тому не варто вдаватися до даного способу для підвищення конверсії. Наявність подібних лічильників на сайті змушує користувачів задуматися – чесна компанія? Чи не брехня це? Це саме можна сказати і до всіляких кнопок розряду «Купити», «Купити зараз» і т.д., якими найчастіше рясніють лендінги. Не нав’язуйте свої товари і послуги.

2. Розділ з перевагами вашої компанії

Такі розділи цілком можуть бути присутніми на сайті, якщо вони грамотно оформлені і мають якийсь сенс. Але найчастіше можна побачити заїжджене «відмінну якість», «висока ефективність» і т.д. Зараз це сприймається як візуальний шум – користувачі просто не помічають подібних фраз на сайті.
Якщо ви дійсно хочете зацікавити клієнта, знайдіть і розкрийте реальні переваги вашої компанії. Що ви можете запропонувати, чого немає у конкурентів? Розкажіть про це на сайті. Продумайте візуальне уявлення такого блоку. Як варіант, блок з перевагами можна замінити на портфоліо – таким чином ваші клієнти самі побачать ваші переваги і чого від вас очікувати.

3. Стокові фото

Не завантажуйте на сайт шаблонні фото – офісу, робочого колективу і т.д. Не використовуйте стокові зображення – вони не викликають ні емоцій, ні довіри до вашої компанії. Фотографії повинні бути ваші, потрібно, щоб вони відображали характер саме вашої компанії і викликали емоції у ваших клієнтів. Добре було б найняти фотографа або ж самостійно зробити пару-трійку несподіваних фото під час роботи вашого колективу.

4. Спливаючі вікна і форми зворотного зв’язку

І знову про нав’язливості. Якщо ви впроваджуєте форму зворотного зв’язку, то не варто робити так, щоб вона переслідувала користувача по всьому сайту, тим самим відволікаючи від змісту. Зосередьтеся на контенті і тоді користувач сам буде переслідувати її. Пам’ятайте про те, що надмірна нав’язливість наштовхує людину на думку, що послуги або товари, які йому пропонують, низькоякісні, мають низький попит, і тому так старанно просуваються. Хороший продукт не потребує дифірамбів у поданні. Ну хіба що трохи.

5. Скролл

Звичайно скролл нікого не змусить насторожитися або викликати недовіру, але з кожним роком люди, що живуть в мережі, стають все повільніші і ледачі. Ось чому в трендах зараз багатосторінкові лендінги, кожен пункт меню яких направляє вас на нову сторінку з мінімумом прокрутки. Користувач просто втомиться гортати довге полотно і в кінці-кінців прийме рішення піти до конкурентів. Щоб утримати його, вам потрібно або мати унікальний контент на сайті або ж не дати користувачеві занудьгувати під час прокрутки. На крайній випадок зробити плаваюче меню.

Сайт - це віртуальне відображення всього, що відбувається навколо у масштабі світу. Це можливість показати і розповісти, продати і купити, надати або отримати послугу, показати чого ти досяг у своїй справі, навчитися або навчити інших.

Заповнити бриф